Ve druhém čtvrtletí roku 2025 v soutěži Visa Bank
Branch of the Year zvítězila pobočka Moneta Money Bank v pražské Galerii Harfa.
Ocenění si odnesla za jedinečné propojení moderní architektury, přívětivého
přístupu a chytrých digitálních technologií.
Pobočka Monety v pražské Libni, vyniká atraktivní
lokalitou s vysokou návštěvností, bezbariérovým přístupem a výraznou vizuální
identitou. Disponujeme velkými a přehlednými výlohami s možností nahlédnut do
interiéru. Čtyři LCD panely s aktuální nabídkou a nepřehlédnutelné podsvícené
logo zajišťují pobočce silnou přítomnost v prostoru obchodního centra. „Mám velkou
radost, že tvrdá práce Monety a smysl pro inovace se proměnila v úspěch a tato
pobočka se umístila na prvním místě druhého kvartálu roku 2025 soutěže o
nejlepší bankovní pobočku roku,“ řekl Viktor Nábělek, obchodní ředitel společnosti
Visa CZ.
Zákaznický komfort je umocněn rozšířenou otevírací
dobou od 10 do 20 hodin, včetně víkendů, přičemž i během polední pauzy – pokud
je klient přítomen – zůstává pobočka v provozu. „Jde o první pobočkou naší
pobočkové sítě, kde jsme uplatnili úplně nový koncept. Snažili jsme se spojit
dvě zdánlivě nespojitelné věci, a to je otevřenost pobočky a průhlednost. To
znamená, že jdete kolem pobočky, vidíte, co se děje vevnitř, a víte, že když
vstoupíte, nečeká vás žádné nepříjemné překvapení a zároveň nechybí diskrétnost,“
uvádí Adam Bauer, Director Retail Distribution společnosti Moneta Money Bank.
Interiér pobočky je světlý, čistý
a profesionální, s převahou bílo‑šedých tónů. Černobílé fotografie
v sedmi jednacích místnostech označují jejich názvy. Nechybí čekací zóna,
která nabízí pohodlná křesla, LCD panel s aktuální nabídkou i časopisy. K
dispozici je Wi‑Fi síť, možnost nabíjení mobilu,
voda a káva. „Chtěla bych poděkovat
společnosti Visa za ocenění. O to více si toho vážím z důvodu, že na
pobočce pracují jen mladí bankéři. Sama se zde cítím dobře a stejnou zpětnou
vazbu mám i od klientů, což je obrovské plus,“ říká Marcela Marešová, manažerka obchodního týmu společnosti Moneta Money
Bank.
Technologické vybavení pobočky zahrnuje moderní
vkladový a výběrový bankomat i mincomat, s jejichž obsluhou klientům rádi
pomohou poradci. Digitální služby jsou zde standardem – bankéři pracují s
tablety a investiční specialisté nabízejí i videohovory.
Pobočka umí obsloužit nejen individuální
klienty, ale i živnostníky a malé firmy, což z ní dělá univerzální a flexibilní
místo pro různé finanční služby. „Spojení profesionálního prostředí,
špičkových služeb a nasazení celého týmu udělalo z této pobočky inspiraci pro
celou bankovní síť. Díky tomu patří mezi favority závěrečného vyhlášení soutěže
Visa Bank Branch of the Year 2025,“ zakončil Jiří Beran, Managing
Partner společnosti INSTORE CONSULTING EU, která je pořadatelem soutěže.