Please disable Ad Blocker before you can visit the website !!!

Netflix a Disney dosáhly rekordní sledovanosti běh...

by   ·  27 prosince, 2024   ·  

Netflix (NFLX.US) a Disney (DIS.US) se mohou pochlubit silnými výsledky sledovanosti u velkých zápasů během sváteční sezóny na americkém trhu. Průměrná sledovanost každého zápasu NBA vysílaného 25. prosince dosáhla přibližně 5,25 milionu diváků, přičemž nejvyšší sledovanost měl zápas mezi Los Angeles Lakers a Golden State Warriors, který dosáhl maxima 8,32 milionu fanoušků. Tento výsledek vytvořil rekord sledovanosti za posledních pět let.

Pro Disney je to velmi pozitivní zpráva vzhledem k expozici společnosti na tomto trhu prostřednictvím kanálů ESPN. Díky vysílacím právům na NBA zaznamenal Disney letos 4% nárůst sledovanosti a statistiky sváteční sezóny ukazují 84% nárůst zájmu o sporty na platformě oproti loňskému roku.

image

Netflix také dosáhl úspěchu ve svém sportovním segmentu. Průměrná sledovanost dvou zápasů NFL během Vánoc činila téměř 25 milionů, přičemž zápas mezi Baltimore Ravens a Houston Texans dosáhl maxima 27 milionů diváků, což stanovilo rekord v historii streamování NFL.

Obě společnosti rozšiřují svou expozici na sportovním trhu a mění tradiční formát streamovacích platforem, které byly dříve spojovány především s filmy, seriály a dokumentárními produkcemi. Vzhledem k letošním úspěchům ve sportovním segmentu (včetně zápasu Jake Paul vs. Mike Tyson a zápasů NFL) můžeme očekávat, že tyto společnosti dále zvýší svou angažovanost v této oblasti zábavy.

image

!–cleared–> 

Napsat komentář

Sledujte nás
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.